Tuesday, March 5, 2013

På soveromskommoden

Me får morgonsola inn soveromsvindauget,
og det er nok julerosa glad for :)
Den er så nydeleg, og det å sjå den når eg vaknar
gjev meg ein god start på dagen!
Eg synest både den kvite soveromskommoden og morgonljoset 
kler ein av dei lyseblå dukane eg sydde i januar,
og det fine diktet Morgonbøn av Aslaug Låstad Lygre har fått ny plass her.

Øyredobbane er fint utstilt og lett tilgjengelege
i ein søt 'Far's kopp eg fann på gjenbruk :)

Ha ein fin dag!!



***

The morning sun shines through our bedroom window,
and I think the Christmas Rose (Helleborus Niger) appreciates that :)


It is so beautiful, and to see it when I wake up
gives me a good start of the day!

I think both the white bedroom dresser and the morning light
suit one of the light blue table cloths i made in January,
and Aslaug Laastad Lygre's beautiful poem 'Morning Prayer' has found a new place here.

The earrings are nicely displayed and made easily accessible
in a cute 'Father's cup I got second hand :)

Have a nice day!!

4 comments:

  1. Så koselig du har pyntet, og kopp med smykkene var knalltøff!:)
    God idè!
    Garnet jeg bruker er bomull sport fra gjesdal på
    kjøkkenkluter:) Kan vaskes på 60 grader..
    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  2. Gud så fina saker!
    sv: Åh ja, den vegetariska lammfärssoppan som jag gjorde var väldans god. Rekommenderar jag varmt. Tack snälla för din himlans fina kommentar!
    Lördagskramar. ♥

    ReplyDelete