Friday, August 24, 2012

Poetisk toalett

Me har eit poetisk toalett,

..og det verkar kanskje sjølvdiggande, sidan det er mine eigne dikt eg har hengt opp,
men ein må jo reklamera litt også, ikkje sant?

På biletet under heng dikta 'Snart', 'Fortvil ikkje' og 'Plass'.

Det var vel mest fordi eg tenkte det ville vera fint å ha noko å lesa på 
viss ein no vart sitjande ei stund, og det vert ein jo nokre gongar.


Først var det dikt av Aslaug Låstad Lygre eg hengte opp, for dei er så fine, 
og så hadde eg kjøpt nokre fine kort med hennar dikt og 
illustrasjonar av Solveig Serigstad Hauge.



Men då kusina mi Vilje Valland Nesse hadde tatt så fine bilete til dikta mine,
ramma eg dei inn og hengte dei opp i staden.

På hylla står diktet 'Så godt

Sauen under er eit smykke laga av keramikaren Liv Nordvik¨,
og den fekk eg då eg song på opninga 
av utstillinga 'Sau - Steingard' på Lyngheisenteret  i 2010.

(Viss du las innlegget mitt som heiter 'Meir stove', kan du sjå biletet av ein sau
på eine hylla i 'hukken', det fekk eg av Laila Gangstad som også utstilte då.)
 

Dikta i hjørnet er 'Vérmelding', 'Sjokolade' og 'Naustet'

Kun eit Låstad Lygre-dikt er att og står på vasken.
Det er 'Morgonbøn', eit vakkert dikt  eg likar veldig godt :)




Skulle ein verta sitjande så lenge at det ikkje vert nok dikt å lesa,
har eg også bladkorg med diverse lesestoff.
Bladkorga er eg veldig kry av, og eg har fått den av svigerfar.
(Trur han lo litt av meg, sidan eg var så begeistra for den)


God helg!! :)

*

We have a poetic toilet / restroom,

..and it might seem like I'm such a fan of myself, 
as it's mostly my own poems I've used, 
but it's a good thing to got to advertise them, isn't it?
 
In the first photo are the poems 'Snart' ('Soon'), 'Fortvil ikkje' ('Don't despair') and 'Plass' ('Space' / 'Room')

I guess it was because I thought it would be nice to have something to read
if one gets stuck there for a while, which one does sometimes..

At first I put up some beautiful poems by Aslaug Laastad Lygre,
and I bought some pretty cards with her poems 
printed with illustrations by Solveig Serigstad Hauge.

But when my cousin Vilje Valland Nesse took these gorgeous photographs matching my poems, I had them framed and placed on the walls instead.
On the shelf is the poem 'Saa godt' ('So good')
while the poems in the corner are 'Vérmelding' (Weather Forecast'), 
'Sjokolade' ('Chocolate' and 'Naustet' ('The Boathouse')

Only one poem by Laastad Lygre remains, standing by the sink.
It's 'Morgonbon' (Morning prayer'), a beautiful poem I love reading :)

If you should get stuck there for a while and the poems won't be enough to read, 
you can look into my metal magazine basket.
I love this basket, given to me by my father-in-law.
(I think he found it funny that I fancied it so much) 

Have a good weekend!! :)

4 comments:

  1. Så fint du gjort på toa, jättefina
    tavlor.
    Trevlig helg och kramar
    AnnaMaria

    ReplyDelete
  2. Heisan
    Tusen takk for hilsen og søte ord!
    Jeg hadde elsket å besøke et poetisk toalett og hadde sikkert ikke kommet ut før alle diktene var lest. Så spennede at du skriver dine egne dikt!
    Glad lørdag til deg!
    Klem fra Kaspara

    ReplyDelete
  3. Tack för din lilla hälsning hos mig. Och vilken underbar liten toalett.
    Ha en go söndag från Maria

    ReplyDelete
  4. Det är väl härligt att kunna se och läsa något på toa när man ändå sitter där en stund:)
    Trevligt ser det i alla fall ut där hos dig.
    Ha en skön ny veckan.
    Kram gerda

    ReplyDelete