Saturday, August 4, 2012

Utstilling i kyrkjestova


Eg vart spurt om å ha utstilling i kyrkjestova på Lygra 
i høvet Open Kyrkje no i juli, og sa sjølvsagt ja til det :)

 I gamle dagar var Kyrkjestova skulehus.



 Eg fekk også med meg veninna mi Inger Sellevoll, som er smykkedesigner :)
 Lagar ikkje ho lekre smykker??
I bryllupet vårt gjekk eg med hårpynt, armband og øyredobbar som ho har laga, 
og spesielt øyredobbane har eg gått mykje med sidan,
eg rett og slett elskar dei!! Ho er så flink!


Eg stilte ut desse dikta:

 
 








 


Den gamle preikestolen står utstilt i kyrkjestova.


Billedkunstnar Berit Løkken stilte også ut, men diverre gløymde eg å ta bilete av det!!
Uff, pinleg!! Spesielt sidan det var så flotte bilete ho hadde laga ..

Lygra Kyrkje er ei flott kyrkje, som du kan lese/sjå meir om her, her og her

*


I was asked to have a small exhibition in the Church house at Lygra 
during Open Church this July, and I was thrilled :)

In the old days the church house was the local school.

I also got my friend Inger Sellevoll with me, who designs jewellery :)
Doesn't she just make the sweetest looking jewellery??
For our wedding, she made me hair ornaments, a bracelet and ear rings,
and I've wore especially the earrings ever since,
I simly love them!! She's does such a good job!!
 

 Here is my exhibition.

I exhibited these poems:
'Endeleg' ('Finally) , 'Plass' ('Space' / 'Room'), 'Snart' 'Soon), 'Umisteleg'  ('Unlosable')

   'Heilt underleg' ('How strange'), 'Midtlivskrisa' (Midlifecrisis'), 'Gjev meg ikkje opp' ('Don't give me up'), 'Ord' ('Words'), 'Hanen' ('The Rooster')

 'Vèrmelding' ('Weather Forecast'), 'Sjokolade' ('Chocolate'), 'Fortvil ikkje' ('Don't despair')

 'Livet' ('Life'), 'Novembermorgon' ('November morning'), 'Naustet' ('The Boat House'), 'Så godt' ('So good'), 'Ei grisehistorie' ('A Pig's story') og 'Livshug' ('Life's lust / hope')

The painter Berit Løkken also exhibited there, 
but unfortunately I forgot to take pictures of it!!
Embarassing, especially since her pictures were so gorgeous .. 

The old pulpit is on display in the church house.

The Lygra Church is a beautiful church , and you can see more of it here, here and here



No comments:

Post a Comment