Monday, August 27, 2012

Trolsk og vakkert

Eg hadde tenkt meg tidleg på jobb i dag ..


... og hadde store planar om alt eg skulle førebu til dagen og resten av veka ...

... men så var morgonen så vakker og trolsk .. 


...at eg kom meg ikkje så mykje tidlegare på jobb ...



... men fekk heldigvis tatt desse bileta!!


Ha ei flott veke! :)


*


I left early for work this morning ..
 
... with big plans about preparations to do for the day and rest of the week ...
... but with a morning this beautiful and magical .. 

...I didn't get any earlier to work ...

... instead I got these pretty pictures taken!!


I wish you a great week! :)

2 comments:

  1. Det är väl härligt att stanna upp och njuta av den fina momenten naturen bjuder på.
    Kram Gerda

    ReplyDelete
  2. Ååh vilka vackra bilder! Vilken tur att du kunde fånga dem på bild
    Kram
    Marie

    ReplyDelete