Sunday, March 23, 2014

Klar til påske *** Ready for Easter

I år slo det meg, at om ein kan pynte til jul 4-5 veker før julehelga, 
så kan ein vel pynte til påske nokre veker før også??

I februar venta eg utolmodig på våren,
og tenkte at om den vil venta på seg ute, så kan eg ha vår inne!

Som sagt så gjort; 7 veker før fann eg fram både påskeegga frå Royal Copenhagen 
og egga eg dekorerte sjølv sist påske. 

God vår!! :)







***
This year it accured to me, that if we can decorate for Christmas 4-5 weeks before the holidays, why not decorate for Easter some weeks ahead as well??

In February I waited inpatiently for spring to arrive,
and thought if the spring wouldn't come outside yet, I'd make it happen inside!

So 7 weeks before the Easter holiday I found my Royal Copenhagen eastereggs 
and ones I decorated myself last year. 

Happy spring!! :)

No comments:

Post a Comment