Saturday, September 8, 2012

Medisin

Siste halvanna - to vekene har eg hatt stygg hoste og vore forkjøla,
 men har ikkje hatt feber, så eg har kjørt på som vanleg.

Når ein ikkje har det heilt topp, hjelper det litt å ha det koseleg rundt seg, synest eg,

noko ein får det med dette fine lyset frå Yankeestore
Det kan du vinna på Vintage Interior Blogs viss du skundar deg! :)


Men eg hadde jo ein hoste og forkjøling å verta kvitt,
og i familien har me ulike remediar til dette formålet:
Først byrja eg å bruka Mammo sine råd:


Ho svergar til C-vitaminar og solhatt, og så heiv eg litt hostesaft på i tillegg.

Då det åleine ikkje tok knekken på sjukskapen, 
var Papen sitt medisinråd neste på lista:


Sjøvatn
(skal skyljas gjennom nasa... kan vera litt ubehageleg, men reinskar godt)

Framleis hosta og snufsa eg, så då var det til å prøva min eigen favoritt:


Varm honning med mjølk,
helst i ein fin kopp,
som den nye godkoppen min frå GreenGate :)

Om alle desse hjelper (for no tek eg alle i lag)
det veit eg ikkje, men eg har i alle fall ikkje vorte verre,
men no som me har 'hemmeleg ven'-veke på jobben
og eg fann dette på pulten min fredag, kjende eg meg i alle fall MYKJE betre!:




God helg!! :)


*

The last one and half - two weeks I've had a bad cough and a cold, but as I didn't have any fever or feel ill, I kept going on as usual ;)


When you're not feeling too well, I find it helps with a cozy atmosphere,
which is easy to make with this nice candle from Yankee Candle
and luckily the Vintage Interior Blogs have a Yankee Candle giveaway right now :)

But I still had a cough and a cold to get rid of,
and in our family we have different ways to handle this.
First, I started using my Mom's advice:
She swears to C-vitamins and Echinacea, and I theew in some cough syrup as well.

When this alone didn't get rid of it, Dad's medical advice was next:
Seawater
(to rinse through the nose ... might feel a little uncomfortable but cleans well)

I was still coughing and full of snot, and turned to my own personal favorite:
 Warm milk with honey,
preferably in a nice mug,
like this new favourite of mine from GreenGate :)

I still don't know if all of these treatments work (and I use them all together now)
but at least I've not gotten worse,
but now that we have 'secret friend'-week at work
and I found this on my desk Friday, I absolutely felt A LOT better!:

 Have a nice weekend!! :)

1 comment:

  1. Tack gulliga du för dina tröstande ord på min blogg. Det gör att en ledsen själ blir lite gladare.
    Hoppas du känner dig under tiden lite bättre.
    Inget kul med en näsa ful av snor, en ont hals och en allmän shit känsla.
    Krya på dig fina du.
    Kram Gerda

    ReplyDelete