Friday, April 20, 2012

Vår ute, vår inne!





Eg gler meg slik til å få plante og så meir ute i hagen, men tør ikkje heilt enno, for det er framleis fare for frost, og det var minusgrader seinast denne veka.


Snøklokkene og krokusane mine blømde før påske,
men eg nådde heldigvis å få tatt bilete innan det var for seint.




Forrige veke hadde ikkje påskeliljene heilt kome fram enno, bortsett frå ei lita under ei busk og ei stor under ei anna busk. Kanskje buska gjorde det lunt nok til å koma fram før dei andre?





Ellers så har eg sett ut kuymre, stemor og ministemorsblomar, samt minipåskeliljer i potter og krukker, og har tilogmed drista meg til å ha ein lavendel ute, 
men tek den inn om det vert for kaldt/vått.
















Vårbukettar måtte eg ha! 
Synest lys rosa blomar saman med halvt utsprotne seljegreiner vart veldig fint!!



Vart veldig inspirert av Gerda i idemakeriet sine sommarfuglar, 
og laga to som vart veldig fine saman med roser og selje!





God helg, alle saman!

* * * * * * * *


I'm so looking forward to plant and sow in the garden, 
but the temperature might still go below zero, which it did earlier this week.

My snowdrops and crocuses were in bloom before Easter,
but I remembered to take pictures of them before it was too late
Last week my daffodils hadn't quite started blooming, 
except from a mini-daffodil under a bush and a regular sized under another bush. 
Maybe the bushes made it warm or comfy enough for them to bloom before the others?

I've planted primroses (primula vulgaris), small and large violas plus mini daffodils into 
flowerpots, and has even dared to have a lavender outside,
but take it inside when the weather gets too cold/wet. 

I had to have spring bouquets! 
I found pink flowers with twigs of pussy willow/great sallow to be very pretty!!

Gerda at idemakeriet 's butterflies inspired me,
and I made two that I think looked very nice 
with my rose and  pussy willow/great sallow - spring bouquet!

 Wishing everyone a nice weekend!

2 comments:

  1. Ja det är så roligt att få se de små presenter i trädgården som sticker sin lilla nos upp från under jorden.
    Så söt den lilla violen i den fina kannan.
    Vad roligt att jag fick inspirera dig.
    Fjärilarna är så söta hos dig.
    Kram Gerda

    ReplyDelete
  2. Hei skjønna litlasøsto mi :-)
    For ein kjempefin blogg!! Du e so herleg kreativ!!! Og so e du so flink te å sjå da fina og go'a rundt deg.
    Stor gla-i-deg-klem frå meg

    ReplyDelete