Saturday, July 21, 2012

Etter bryllupet ..

Peonar hadde me massevis av etter bryllupet, sidan det sto på alle dei 15 kaffiborda. 
Nokre av dei fekk pynta opp heime dagane etter..


Åh! Dei er så fine og dei luktar så godt!!

Men diverre held dei seg ikkje lenge i sommarvarmen, 
så snart fekk rosene (som var til overs etter brudebuketten, og det var MANGE!!) 
sett her i både inner- og yttergangen, og dei holdt seg mykje lenger :)

Eg hadde faktisk til 2 store bukettar!! Og dei holdt seg nesten i 2 veker etter bryllupet! 

(Diktet i bakgrunnen på biletet over, er 'Endeleg', som eg skreiv til Solihjartetmannen)






Denne hadde 2 senter, og var vel ei slags siamesisk rose,
er den ikkje stilig??


Denne buketten fekk me i bryllupsgåve, er den ikkje flott?


Den var nesten like flott den dagen me skulle reisa på bryllupsreise,
eg måtte berre fjerna ein blomst (den mørke lilla midt i)
og sidan me syntest det ville vera synd å kasta den,
sette me den på grava til Solihjartetmannen si kusine,
som me mista forrige sommar.


På det vakre etasjefatet eg kjøpte på Farmors Hus ser du på nederste fat 
bordkorta til brudgommen og meg,

på øverste fat tre påskeegg frå Royal Copenhagen som eg har sikla etter LEENGE!!
(Eg har dette, dette og dette)





We had lots of peonies left after the wedding, as they decorated 15 tables.
Some of them decorated our home the next few days..
  
Oh! They are so pretty and smell so good!!

But unfortunately the summer heat make them wither fast, and they were exchanged with the roses (leftover from the buquet, which were MANY)
in both the inner and outer hall, and they stayed fresh a lot longer :)

There were actually enough to have 2 large buqouets!! 
And stayed pretty for almost 2 weeks after the wedding!

This one had 2 centres, and was kind of a conjoined rose, isn't it cool??

(The poem in the background on the photo of the peonies is 'Endeleg' ('Finally'), 
which I wrote to my dear husband)

This buqouet was a wedding gift, isn't it beautiful?
 
It was almost as fresh the day we were leaving for our honeymoon, 
I just had to remove one flower (the dark purple in the middle)
and as we thought it would be a pity to throw it away,
we put it on the grave of my husband's cousin,
who we lost last summer.


On the beautiful cakestand I bought at Farmors Hus
you see the place cards of the groom and me on the bottom plate,
and on the top plate are three Easter eggs from Royal Copenhagen
which I have drooled over for a LOONG time!
(I have this one, this one and this one)

2 comments:

  1. Gratulera så mykje med vel overstått bryllaup!! Såg veldig fint ut! Og peonar er såå nydelege...

    Du spør meg, inne på bloggen min, kor lenge me skal steika sconesane eg hadde laga...då må eg tenka, men eg brukar som oftast alltid 200 grader i ti minutt, eller til dei har fått passeleg gyllen farge...

    Håpar det var litt oppklarande?

    Ha ei fin veke, håpar du får litt sol...(det lengtar me etter!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, me hadde eit veldig flott bryllup, og trur alle koste seg veldig! :)

      Tusen takk for scones-oppklaring, no vert det baking hjå meg!!

      Synest det kan vera sol om dagen og så heller regna om natta, slik hadde me det hjå oss i juni, det var veldig greit!

      Ei god veke (med sol) til deg også!!

      Delete